SELAMAT TAHUN BARU 2020... SEMOGA TAHUN INI SSP AKAN LEBIH CEMERLANG, GEMILANG DAN TERBILANG.. GO SSP!!!!

Sunday, July 18, 2010

LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN (LDP) KALI KE 5


Pada hari Sabtu (17.7.10) yang lalu, satu sesi Latihan Dalam Perkhidmatan (LDP) kali ke 5 telah diadakan di SK Sri Petaling untuk guru - guru dan kakitangan SSP. LDP ini telah bermula pada jam 8.00 pagi dan berakhir pada pukul 12.30 tengah hari.

Slot - slot yang telah dijalankan pada hari tersebut ialah sesi demonstrasi promosi oleh pihak Pensonic Sdn. Bhd., Ceramah oleh Puan Sri Aishah Bt Shamsuddin berkaitan pengalaman beliau sepanjang menjadi pendidik dan Ceramah yang bertajuk 'A Framework Of Teaching' Oleh Puan Rosilawati Bt Abdul Rahman, Pensyarah dari UiTM.

Melalui LDP pada hari tersebut para guru telah mendapat banyak input - input yang berkualiti untuk kegunaan di dalam P & P dan aktiviti seharian. Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua penceramah yang telah menyampaikan ilmu yang begitu baik sekali untu para guru.

Tidak lupa juga kepada Puan Hanim Bt Abdul Wahab, Ketua Biro Akademik, PIBG SSP yang telah bekerjasama untuk menjayakan LDP pada kali ini. Beliau juga turut hadir pada hari tersebut untuk memberikan sokongan di atas segala aktiviti yang dijalankan oleh pihak sekolah. Terima kasih daun keladi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.